mandag den 22. oktober 2012

Cybercrop på Scrapsisters

Lørdag den 20. okt. 2012 kl. 10 sad jeg klar ved min pc og med alt mit værktøj og papir rundt om mig og var klar til den første opgave/udfordring.

Jeg lærte i løbet af dagen bl.a. hvad et Chipboard er (det er et udklip af tykt pap) så det var jo heller ikke så skidt. 

Jeg fik løst opg. 1 og 2, men ved opgave 3 gav jeg fortabt for denne gang, men fortsatte med at lave kort resten af dagen. 

opg.1 var en skitse                     opg. 2 var bestemte materialer  


   

 opg. 3 alt papir skulle behandles på en eller anden måde.

Jeg havde inviteret min datter, så hun var også i fuld gang hele dagen. Her kan man se lidt af hvordan bordet så ud, men der var også kasser med papir, punch og alt muligt overalt på gulvet omkring os. 

En hyggelig og underholdende dag.

Søndag hyggede vi videre og fik lavet lidt flere kort bl.a. nedenstående hvor jeg brugt en super lækkert stort stempel som baggrund.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar