søndag den 19. maj 2013

kort

Jeg har været flittig i de sidste dage og fået lavet disse kort

Her har jeg prøvet en embrossingfolder for 1. gang og så endelig også fået tape på.


Det flotte blomstrede papir købte jeg ved Hobbyboden og det skulle lige prøves i aften. 
Det grønne blad har jeg duppet med en grøn/guld stickles. Det giver en fin effekt, men ses ikke så tydeligt på fotoet. Stenene er multifarvede og skifter mellem rosa og grøn, alt efter hvordan man vipper papiret.



Dette kort er lavet efter en sketse som jeg fik i udfordring af min veninde. Det gik som det altid går når jeg laver noget efter noget. Nemlig at det ender med at være helt mit eget, men det er jo heller ikke skidt. Søstjerne er nogen jeg købte for længe siden men fandt i en kasse her forleden og så skulle de da med på et kort. De lugtede ikke så lækkert i dåsen, men det kan heldigvis ikke lugtes på kortet nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar