søndag den 18. november 2012

duftende julekort

Jeg fik en dejlig 6x6 Christmas this&that blok i min månedspakke fra love2scrap i denne måned og den har jeg brugt til mit julekort (de 2 brune nuancer er fra en anden pakke). Jeg elsker duften af jul, så har købt en post stjerneanis og en pose hel kanel og det skulle der også noget af på kortet. Jeg er sikker på at min kortkasse kommer til at dufte skønt.... Jeg har også prøvet embrossingpulver for første gang og det bliver garanteret flottere, når jeg får prøvet det flere gange. Jeg måtte hente lidt hjælp hos min datter som rystede på hovedet, for jeg havde brugt pensel til at feje, hvad jeg troede var overskydende pulver af over det hele, så det er derfor det endte med, at blive det ekstra brune pap der hvor der er embrosset -griner - man bliver jo klogere og klogere hver dag. Denne dags lektion var altså, at man IKKE fejer hen over stemplet, men kun hvor der ikke skal være pulver.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar