søndag den 25. november 2012

embrosset julekort

Uha i dag er det spændende  -  jeg har set en video på Pinterest og tænkte, at noget i den stil ville jeg også prøve.

Jeg købte for nyligt en embrossingfolder med grandgrene fra Sizzix, som jeg ikke rigtig har fået brugt endnu, så det skulle være den jeg ville bruge, til dette lille eksperiment.

Jeg brugte, det du kan se på nedenstående foto, og selvfølgelig også big shot og varmeblæser.



Først kommer der embrossing ink på folderen (den side der er "flad") og så en tur igennem big shot-maskinen med et stykke grønt karton. Derefter kommes der embrossing pulver på og blæses tør. så har det et flot stykke pap til dit julekort.

Hjerterne er også lavet med die fra Sizzix og derefter Distress ink, vintage photo rundt i kanten. Et meget simpelt men kønt julekort.

 Al det sjov endte med et julekort, som ser sådan her ud. Jeg synes, det er en super effekt det giver med de grangrene.

Videoen jeg fik inspiration fra, kan du finde her http://pinterest.com/pin/343540277795066088/



3 kommentarer:

  1. Rigtig fedt ide!

    Det skal jeg prøve. :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor smart!!!
    Det giver da en fed effekt på dit julekort!

    SvarSlet
  3. Fedt, du har lavet denne "guide". Det ser totalt fedt ud og det ser også ud til at det er rimelig nemt. Det må prøves. Tak for inspirationen.

    SvarSlet