fredag den 2. november 2012

nye dies kort

I denne uge har jeg rigtig været på indkøb og købt en del nye dies, papir og stempler. I dag har jeg fået lavet et par nye kort med de nye ting.

Der er såmænd nok nogen der har fundet på det før mig, men jeg synes et kort manglede lidt kulør på baggrunden, men ikke helt ensfarvet  Jeg har købt en lille træklods med skumpude i enden og den brugte jeg til, at duppe i Distress ink og så flere gange på kortet, inden jeg tog sværte på igen, det gav en god effekt, da det så blev i flere nuancer

Jeg har også fået købt denne nye happy birthday embrossingplade og brugt staniolpapir på pap inden jeg embrossede det.

Lidt julestemning er det også blevet til. Jeg synes denne juletræsdie er noget af det skønneste. Baggrunden er lavet med stempel.

Min datter Sandra her været her og hygget med mig og hun fik lavet disse 2 flotte kort.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar