lørdag den 5. april 2014

boks kort / box card

Jeg har en gruppe på facebook med min veninde https://www.facebook.com/groups/537447802966758/
og der har vi en gang om ugen online hygge, hvor der også bliver lagt en udfordring op, som man kan lave hvis man ikke lige ved, hvad man vil lave den aften. Du er også velkommen :o)

For nyligt var det et boks kort der var udfordringen og det var lidt spændende må jeg sige. Jeg plejer at gå lidt i stå når der skal scores og foldes alt for meget, men jeg er lige så langsomt ved at få smag for det.

Det er et super flot kort, hvor man skriver sin hilsen på den anden side af det mørklilla. Som en i gruppen sagde, så er det jo alle tiders kort at have med eller sende til en der ligger på hospitalet. Det er næsten trylleri, men kortet kan slåes helt sammen, så det er næsten flad og kan så puttes i en kuvert og vupti så er der en fin lille boks når det når frem og bliver pakket ud.

Når jeg laver det næste boks kort, så skal jeg nok få skrevet mål ned og få taget foto, så du også kan prøve at lave et :o)


1 kommentar:

  1. Hei.. Jeg likte veldig godt det telys kortet og vi gjerne f¨å tilsendt oppskriften fra deg som du nevner over.....
    De er nydelige kortene ...
    Takk ....tehaug38@yahoo.no

    SvarSlet