lørdag den 5. april 2014

konfirmationskort

I år har jeg fået lavet et par konfirmationskort, 
dog flest til piger kan jeg se, når jeg putter dem her ind på bloggen ;o)


På dette har jeg selv stemplet det blomstrede papir med peg stams



Fodbolden er en quick cut die, slipset en memoribox, og tagen er den del af et sæt, som jeg simpelthen lige nu ikke kan huske hvilket mærke er.


Kjolen er en stamping up die, som jeg har været så utrolig heldig at få købt. Undre mig stadig over at de ikke sælger til Danmark. Den lille kirke er en del af et sæt Marianne die, som jeg købte ved juletid og de små blomster er den lille floral punch.



Jeg holdt hobby hygge med min veninde for nyligt og der lånte jeg hendes die af denne sko,som jeg synes er rigtig sød. 


Motorcyklen er en ny Marianne die. Jeg er helt vild med de der skrue brads, de ser så super godt ud på kort til drenge og herre synes jeg.


Endnu et kort hvor jeg har stemplet papiret selv med peg stamps.



Kjolen er en lånt memoribox die og blomsterne er floral punch i de 3 str. den findes i. Jeg har siden fotoet blev taget tilføjet et guldkors i det tomme felt til højre for kjolen.


samme layout men en anden farve.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar